Hei kjære
Hva vil det si å være et menneske? Og hvordan kan du høre til i deg selv og være deg selv fullt og helt? Det er det jeg skriver for å finne ut av, og på veien håper jeg å fylle verden med mer trygghet og mer kjærlighet, sånn at vi alle kan føle at vi hører til, akkurat sånn som vi er.
Jeg har gitt ut to romaner, Motlys og Lukta av klor, og til høsten kommer min første fantasy. Dessuten sender jeg fredagsbrev til alle brevvennene mine.
På veien hit har jeg blant annet jobbet som forlagsredaktør, korrekturleser, badevakt, pizzakokk og oversetterog nå om dagen oversetter jeg både bøker og nettsider, ved siden av å jobbe på mine egne prosjekter.
Ta kontakt dersom du ønsker å samarbeide med meg.